Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia nr 1
(1)
Filia nr 3
(2)
Filia w Tyliczu
(1)
Autor
Borkowska Maria (lekarz)
(1)
Delaney Tara
(1)
Deveo Media Studio
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Karpat Reka
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Zysk Veronica
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Etykieta językowa
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Metoda Montessori
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Savoir-vivre
(1)
Terapia zabawą
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wychowanie
(1)
Zmysły
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Tyliczu
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Zabawa to jeden z najwspanialszych sposobów, żeby się czegoś nauczyć - również dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej. Ruch ciała oraz interakcja z otoczeniem poprawiają umiejętności motoryczne, językowe i społeczne. Jednak rodzice, nauczyciele i inni bliscy dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często stają przed wyzwaniem : jak sprawić, żeby malec naprawdę zaangażował się w zabawę? Autorka podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie przy tym bawiąc. [nota wydawcy]
W książce 101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej doświadczona terapeutka zajęciowa Tara Delaney podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie się przy tym bawiąc. Zajęcia proponowane w książce zapewnią dziecku rozrywkę oraz prawidłową stymulację – a wiele z ćwiczeń można wykonywać zarówno w domu, jak i na dworze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klasyczna książka na temat pedagogiki Montessori – nareszcie po polsku! Paula Polk Lillard zdołała przywołać poglądy wybitnej włoskiej lekarki wyraźnie i jasno, zwracając się do wszystkich, którzy chcą jej słuchać. W przeciwieństwie do wielu autorów piszących o pedagogice Montessori nie uległa pokusie, by przedstawić własną interpretację tej metody lub jej podstawowe cechy wraz z gotową krytyką. Zamiast tego w pewnym sensie pozwoliła Montessori mówić samej za siebie, dzięki czemu czytelnicy mogą wyciągnąć własne wnioski. Niniejszą książkę, będącą wprowadzeniem do myśli Montessori, można polecić nie tylko profesjonalistom zajmującym się jednostką ludzką. Powinni ją również przeczytać sami rodzice i wychowawcy, jest bowiem jedną z najlepszych publikacji poświęconych wspomnianej problematyce. dr Mario M. Montessori Jr. Paula Polk Lillard – założycielka i wieloletnia dyrektorka szkoły Forest Bluff w Lake Bluff w stanie Illinois (USA). Autorka klasycznych książek na temat metody Montessori.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temple Grandin, której cenne obserwacje dotyczące życia z autyzmem oraz świata zwierząt są dobrze znane wielu czytelnikom, tym razem zwraca się do najmłodszych odbiorców. Za pośrednictwem kolorowych, wesołych ilustracji opowiada dzieciom o tym, czym są dobre maniery i dlaczego są takie ważne. Zdaniem Temple „maniery mają znaczenie”. Ułatwiają wchodzenie w interakcje społeczne, pomagają nam zgodnie żyć ze sobą i wpływają na to, jak postrzegają nas inne osoby. Jak zawsze w jasny i przystępny sposób Temple opowiada o dobrych manierach: • kiedy powiedzieć „proszę” i „dziękuję” • jak się właściwie zachowywać przy stole • jak uprzejmie odpowiadać osobom spoza rodziny • i wiele, wiele więcej! Dzięki Temple Grandin twoje dziecko łatwiej zapamięta, że maniery naprawdę mają ogromne znaczenie! Veronica Zysk jest autorką nagradzanej książki 1001 porad dla rodziców i terapeutów dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera. Od ponad 25 lat pracuje na rzecz osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Mieszka w Karolinie Północnej (USA) ze zwierzakami o imionach Maja i Chai, którym zawdzięcza codzienną inspirację i wiele radości. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 39 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej